۶ راه برای مقابله با سردرد

نویسنده : مدیریت
۲۲ شهریور ۹۵

سردرد همواره بخشی جدا نشدنی از زندگی ما بوده ، شدت ، زمان و تعداد بروز این عارضه در افراد مختلف ، متفاوت است . اما راههایی برای کم تر کردن این مشکل است که برای دانستن این راه حل ها با سلامتی آدم و حوا همراه باشید .

نور را عوض کنید

لامپهای فلورسنت در محل کار شما میتوانند دلیل اصلی سردرد در شما باشند. شاید هم اشعه ای که از مانیتور کامپیوتر شما ساطع میشود. متخصصان بر این باورند که اگر جایی کار کنید که نور طبیعی به شما برسد, احتمال سردر شدن به طرز قابل اعتنایی کتهش خواهد یافت.

light

از غذاهای آماده کمتر استفاده کنید

اگر رژیم غذایی شما به قدر کافی سالم نباشد, ممکن است به اختلالی موسوم به سردرد هاتداگ دچار شوید. غذاهای خاصی هستند که به دلیل وجود نگهدارنده های نیتریتی باعث به وجود آمدن سردرد میشوند.

ام اس جی نیز دلیل دیگری برای سردرد شدن است. هر چند به آن اختلال رستوران چینی گفته میشود، اما غذاهای چینی تنها منبع آن نیستند.

خوردن غذاهای بدون نگهدارنده میتواند را خوبی برای کاهش سردردهایتان باشد.

drink

خوب و کافی بخوابید

خواب کافی باعث تنظیم قند خون میشود. افرادی که قند خونشان در اثر خوب نامنظم دچار اختلال است, ممکن است در طول روز برای جبرای کمبود قندشان بیشتر خوراکی بخورند. این بی نظمی در سطح قند خون مایه ی سردرد خواهد بود.

sleep

قهوه بنوشید

احتمالا تا به حال با سردردهایی که در اثر عدم مصرف قهوه یا چای بوده اند روبرو شده اید. و تاثیر آنها را بر بدن پس از مصرف تجربه کرده اید. دلیل آن وجود کافئین است. کافئین در بسیاری از داروهای مسکن نقشی کلیدی ایفا میکند.

 

لاغر شوید

از دست دادن وزن باعث لاغری است. عای الخصوص اگر در حال حاضر شکم اضافی داشته باشید. تحقیقاتی در آمریکا نشان داده است که زنان بین بیست و دو تا پنجاه و پنج سالی که چربی بیشتری در بدن خود داشتند, بیشتر در معرض سردردهای میگرنی قرار دارند.

lose

چه وقت به سراغ دکتر برویم؟

سردردهای پیاپی همیشه باید توسط دکتر بررسی شوند. اگر این سردردها مکرر باشند و به آنها اهمیت ندهید, میتوانند در آینده باعث ایجاد اختلالات بینایی و لمسی شوند.

منبعbody and soul
احساس شما نسبت به
این مطلب چیست؟
برچسب ها:
نظرات شما
ارسال

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.